Зборник радова Економског факултета Брчко, 2013.
Proceedings of Faculty of Economics Brcko, 2013.
Објављен 2013. године.
Published 2013
COBISS.RS-ID 4089624
TURISTIČKA VALORIZACIJA – VIŠEKRITERIJALNI PRISTUP
TOURISM VALORISATION – MULTIPLE-CRITERIA APPROACH
Stevan R. Stević
POSLOVNI MODELI INTERNETA
INTERNET BUSINESS MODELS
Dr Ljubomir Trifunović, dr Lazar K. Radovanović, mr, Slavko Matanović
STRATEGIJE ZA ELEKTRONSKO POSLOVANJE
STRATEGIES FOR E-BUSINESS
Rade Stankić
ДИЗАЈНИРАЊЕ ОРГАНИЗАЦИЈЕ ЗА ГЛОБАЛНО ТРЖИШТЕ
ORGANIZATIONAL DESIGNING FOR GLOBAL MARKET
Момчило Пољић
TRAJNOST I RAST KAO PRETPOSTAVKA DUGOROČNOG POTENCIJALA BRENDA
DURABILITY AND GROWTH AS AN ASSUMPTION LONG TERM BRAND POTENTIAL
Doc. dr Nikola Gluhović
SPECIFIČNOSTI JAVNIH PRIHODAU BUDŽETU BRČKO DISTRIKTA BOSNE I HERCEGOVINE
SPECIFIC PUBLIC REVENUETHE BUDGET OF THE BRCKO DISTRICT OF BOSNIA AND HERZEGOVINA
Dr.Sc. Slavko Vukić, Mr.Sc. Amra Abadžić
GRČKA SLOVA KAO POKAZETELJI RIZIKA PRILIKOM TRGOVANJA OPCIJAMA
GREEK LETTERS AS RISK INDICATORS WHEN TRADING THE OPTIONS
Mr Vesna Prorok, mr Slađana Paunović
UPRAVLJANJE LJUDSKIM POTENCIJALIMA U LOKALNOJ SAMOUPRAVI
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT IN LOCAL SELF-GOVERNMENT UNITS
Dr Cviko Lj. Jekić
ZAŠTITA PODATAKA INFORMACIONOG SISTEMA: STUDIJA SLUČAJA JEDNE KOMERCIJALNE BANKE U BOSNI I HERCEGOVINI
INFORMATION SYSTEM DATA SECURITY: CASE STUDY OF ONE COMMERCIAL BANK IN BOSNIA AND HERZEGOVINA
Miodrag Peranović, Nenad Mirkov, Otilija Sedlak
UZROCI I DEJSTVA KRIZE U PREDUZEĆU
CAUSES AND EFFECTS OF THE CRISIS IN THE COMPANY
Jelena Aleksić
OCJENA I RANGIRANJE POSLOVNIH STRATEGIJA PRIMJENOM TOPSIS METODE
EVALUATION AND RANKING OF BUSINESS STRATEGIES USING TOPSIS METHOD
Neven Đorđić, dipl. oec.
MODELI ELEKTRONSKE TRGOVINE NA OSNOVU RELACIJA IZMEĐU UČESNIKA
MODELS OF ELECTRONIC COMMERCE ON THE RELATION BETWEEN THE PARTICIPANTS
Tijana Duvnjak
EFIKASNOST ODNOSA SA JAVNOŠĆU
EFFICIENCY OF PUBLIC RELATIONS
Emina Džaferović
KORPORACIJSKA STRATEGIJA
CORPORATE STRATEGY
Eldina Hibeljić
MJERENJE TRŽIŠNE KONCENTRACIJE NA TRŽIŠTU USLUGA MOBILNE TELEFONIJE NA PODRUČJU BIH SA OSVRTOM NA BRČKO DISTRIKT
MEASURING OF THE MARKET CONCENTRATION ON THE MARKET OF MOBILE TELEPHONY SERVICES IN B&H ALSO CONCENTRATING ON BRCKO DISTRICT
Armin Ibrahimović, dipl. oec.
IZAZOVI PRILIKOM ODREĐIVANJA MARKI PROIZVODA
CHALLENGES IN DETERMINING BRANDS
Sanja Mišić
IMPLEMENTACIJA I KONTROLA MARKETINŠKIH STRATEGIJA POVEZANIH SA BRENDOM
IMPLEMENTATION AND CONTROL OF BRAND RELATED MARKETING STRATEGIES
Nikola Močević
MEĐUNARODNE STRATEŠKE ALIJANSE
INTERNATIONAL STRATEGIC ALLIANCES
Enisa Mujačić
STRATEŠKI ASPEKTI CRM SISTEMA
STRATEGIC ASPECTS OF CRM SYSTEMS
Dejan Tešić
ULOGA I ZNAČAJ LJUDSKIH RESURSA U ORGANIZACIJAMA
ROLE AND IMPORTANCE OF HUMAN RESOURCES IN ORGANIZATIONS
Slađana Vuković
ГУДВИЛ КАО СПЕЦИФИЧНА КАТЕГОРИЈА НЕМАТЕРИЈАЛНЕ ИМОВИНЕ
GOODWILL AS A SPECIFIC CATEGORY OF INTANGIBLE ASSETS
Сњежана Зарић
zbornik.efb@gmail.com